FAQ

Wybierz kategorię pomocy

Zamówienia

Jak złożyć zamówienie?
Wybierz interesujący Cię produkt. Wybierz jego kolor i rozmiar, a następnie dodaj go do koszyka. W koszyku jeśli posiadasz kupon rabatowy będziesz mogła z niego skorzystać, a potem przejdź do kasy. Kontynuuj zakupy  logując się do sklepu, załóż konto w sklepie lub złóż zamówienie bez rejestracji. Kolejny krok to uzupełnienie danych osoby zamawiającej, wybór metody dostawy i płatności i potwierdzenie zamówienia.

Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?
Nie, rejestracja nie jest obowiązkowa. Pamiętaj jednak nie będziesz miała możliwości korzystania z przywilejów zarejestrowany Klientów takich jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów czy też uczestnictwo w akcjach promocyjnych, a także skorzystania z programu lojalnościowego Clydes Club.

Czy zamówienie może zostać wysłane na inny adres niż podany w panelu Klienta?
Tak, zamówienie można wysłać na dowolny adres wskazany w zamówieniu. Nowy adres będziesz mogła podać zaznaczając opcję Inny adres do wysyłki.

Czy można dokonywać zmian w zamówieniu?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Nasz zespół sprawdzi na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzi ewentualną zmianę np. adresu dostawy lub wariantu produktu.

Czy za zakupy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak. Wystarczy, że zaznaczysz taką opcję podczas dokonywania zakupów.

Płatności

Jakie metody płatności są akceptowane?
W Clydes.pl akceptujemy płatności online PayU, Dotpay oraz cyfrowy portfel PayPal (wraz z obsługą kart debetowych i kredytowych). Możesz też skorzystać z płatności przelewem internetowym, ale czas realizacji zamówienia może się opóźnić.

Czy za zamówienie można zapłacić przelewem bankowym?
Tak, akceptujemy możliwość zapłaty za zamówieniem przelewem bankowym. Informacja o numerze konta znajdziesz w przesłanej od nas wiadomości na Twoją skrzynkę pocztową. Ewentualnie możesz skorzystać z poniższych danych do przelewu:

  • Odbiorca: Medicspa, ul. Stefana Wyszyńskiego 108B, 58-309 Wałbrzych
  • Nr konta: 20 1140 2004 0000 3202 7458 0715
  • Tytuł przelewu: Zamówienie (nr zamówienia)

Czy można zapłacić przy odbiorze?
Aktualnie nie obsługujemy płatności przy odbiorze (COD, Cash on delivery)

Zapłaciłam za zamówienie, środki zostały pobrane, a zamówienie nadal widnieje jako nieopłacone. Co powinnam zrobić?
Skontaktuj się z nami i załącz potwierdzenie płatności. W możliwie najkrótszym czasie wyjaśnimy sytuację i się z Tobą skontaktujemy.

Wysyłka towaru

Co mam zrobić jeśli otrzymałam uszkodzoną paczkę?
Jeżeli w momencie przyjmowania przesyłki od kuriera widzisz, że jest ona uszkodzona lub nosi ślady manipulacji to nie należy odbierać takiej przesyłki, a następnie prosimy o poinformowanie nas. Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy produkt lub zwrócić wpłaconą należność.

Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?
Do przesyłki dołączamy paragon bądź fakturę VAT (jeśli wyraziłaś chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia) oraz dokument zwrotu towaru.

Czy kurier skontaktuje się przed dostawą?
Prosimy pamiętać, że kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą. Jest to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale z doświadczenia możemy powiedzieć, że kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed dostawą.

Ile mam czasu na odbiór przesyłki z Paczkomatu?
Od momentu włożenia przez kuriera paczki do skrytki paczkomatowej masz 48 godzin na jej odebranie. W przypadku braku odebrania paczki w wyznaczonym terminie zostanie ona awizowana do najbliższego oddziału inPost, gdzie tam będzie oczekiwała kolejne 72 godziny.

Jak szybko wysyłacie towar?
Na czas dostarczenia towaru składają się dwa czynniki:
- czas, który potrzebujemy na skompletowanie i wysłanie zamówienia (do 4-5 dni roboczych),
- czas, który jest potrzebny na dostarczenie paczki (od 48 godzin do 72 godzin, zależne od spedytora).
Informację ile czasu potrzebujemy na skompletowanie przesyłki znajdziesz na karcie produktu, a czas dostawy od momentu nadania przesyłki znajdziesz na stronie koszyka.

Jakie są koszty dostawy?
Informacje o aktualnym cenniku znajdziesz tutaj.

W jaki sposób dostarczane są przesyłki?
Przesyłki wysyłamy za pomocą firmy kurierskiej DPD, inPost oraz Poczty Polskiej. Możesz też odebrać swoje zamówienia w wielu punktach za pomocą Paczkomatów.

Jak mogę sprawdzić czy moje zamówienie zostało wysłane?
Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie "Panelu Klienta" (tylko dla zarejestrowanych Klientów). Wysyłamy też informację o nadaniu przesyłki na e-mail podany przy realizacji zamówienia.

Zwroty

Czy mogę zwrócić bieliznę?
Bieliznę jak każdy produkt można zwrócić w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Proszę pamiętać, że zwrócony towar powinien być w oryginalnym opakowaniu i posiadać komplet metek. Produkt nie może nosić śladów użytkowania.

W jakim czasie rozpatrywany jest zwrot?
Czas na rozpatrzenie zwrotu (i dokonania zwrotu płatności) wynosi od 5 do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa.

Jak dokonać zwrotu?
Informacje jak dokonać zwrotu wraz z instrukcją krok po kroku znajdziesz na www.clydes.pl/zwroty.

Biuro Obsługi Klienta

Czy pracownik Biura Obsługi Klienta może przyjąć zamówienie telefonicznie lub złożyć je w moim imieniu?
Pracownicy Biura Obsługi Klienta nie mają możliwości składania zamówień w imieniu Klienta. Wszystkie transakcje są wyłącznie możliwe drogą telefoniczną poprzez przeprowadzenie zakupu na stronie www.clydes.pl.

W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Jesteśmy dostępni pod numerem telefonu +48717070349 oraz adresem mailowym biuro@clydes.pl.

W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biuro Obsługi Klienta?
Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 - 16:00.

Pomoc techniczna

Jak wypisać się z newslettera?
W każdej wiadomości newsletterowej znajduje się link z rezygnacją. Możesz też do nas skierować wiadomość z rezygnacją na adres: biuro@clydes.pl.

Czy moje konto może zostać zablokowane?
Administrator sklepu może zablokować konto użytkownikowi w przypadku naruszenia Regulaminu. Jeśli doszło do takiej sytuacji, skontaktuj się z nami.

Chcę usunąć konto. Co mam zrobić?
Jeżeli chcesz usunąć swoje konto skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta lub napisz do nas: biuro@clydes.pl.

Zapomniałem hasła. Co mam robić?
Kliknij tutaj, jeżeli chcesz zresetować hasło do swojego konta. Jeśli mimo poprawnego hasła nie udało się zalogować – prosimy o kontakt.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl